X

Hvordan betaler jeg? Fornyes mit abonnement automatisk?

Vi benytter PayPal til at tage imod dine betalinger, og til at opsætte en betalingsaftale så mellem os. PayPal giver dig mulighed for at betale med flere almindelige betalingskort, samt holde styr på de betalingsaftaler du opretter med virksomheder.

Dit abonnement fornyes automatisk indtil du selv opsiger det, enten via vores system, eller igennem PayPal.

X

Jeg har glemt mine log ind oplysninger. Hvordan kan jeg få dem tilbage?

Hvis du blot har glemt dit password, kan du benytte vores glemt password side.

Hvis du har glemt alle dine log ind oplysninger, så send os en e-mail på mail@elitestudent.dk med titlen “mistet konto”, og inkluder bevis på dit ejerskab af kontoen inkl. bevis på køb af abonnement, og så vender vi tilbage med svar snarest muligt.

X

Jeg har ikke modtaget mine konto oplysninger efter registrering. Hvad gør jeg?

Send os en e-mail på mail@elitestudent.dk med titlen “ukomplet registrering”, som indeholder den e-mail og den sikkerhedskode du valgte at bruge til registreringen, og så kigger vi på sagen. Du kan normalt forvente svar inden for maks. 3 hverdage, men vi forsøger naturligvis at besvare alle e-mails så hurtigt som muligt.

X

Jeg har fundet en fejl på hjemmesiden. Hvad skal jeg gøre?

Hvis du mener at du har fundet et problem med vores hjemmeside, hvad enten det er en simpel stavefejl, et problem med at tilgå indhold, eller et mere teknisk problem, så kan du sende en beskrivelse af problemet til kd@elitestudent.dk. Når vi har modtaget din e-mail, så skal vores hjemmeside administrator nok kigge på problemet.

Hvis det problem du har fundet ikke forhindrer dig i et benytte hjemmesiden, så er du naturligvis velkommen til at fortsætte med at bruge den som du normalt ville.

X

Er mine betalingsoplysninger sikre hos jer?

For bedst muligt at garantere vores kunders sikkerhed, har vi på nuværende tidspunkt en model som sikre at vi ikke ligger inde med nogen former for betalingsoplysninger, ud over et transaktionsnummer. Da alle transaktioner foregår uden for elitestudent.dk, har vi ingen informationer om kort- eller kontonumre for vores kunder, så fra vores side af er disse informationer 100% sikre.

X

Er mit abonnement bindende?

Der er ingen bindende abonnementer med Elite Student. Du kan pause eller stoppe dit abonnement, når du har lyst. Det træder dog først i kræft når måneden er forbi.

X

Hvornår kan jeg anvende min læring i praksis?

Alle lærer i forskelligt tempo, men som udgangspunkt tager det nogle måneder at vende de dårlige vaner væk. Når du har mestret blok forløbene vil du lære med super fart i fremtiden.

X

Er der nogen erfaringsmæssige krav?

Nej! Vi har Basic forløb som alle kan tage og Advanced forløb for de mere rutinerede. Vi tilføjer løbende flere af begge denne slags forløb, med henblik på at nå ud til så mange personer som muligt, der deler vores passion for læring.

X

Hvordan kan jeg få svar på spørgsmål angående teknikker?

Hvis du mener at der er noget som ikke er godt nok beskrevet i vores forløb, eller ønsker yderligere uddybelse af det materiale vi har, er du naturligvis velkommen til at sende os dine spørgsmål. Du kan få fat på os på mail@elitestudent.dk og på vores Facebook profil.

X

Hvad sker der med min profil hvis jeg stopper eller holder pause?

Du vil beholde din profil og badges/certifikater, men du mister afgang til vores forløb.

X

Hvilke forløb prioriterer vi?

Du er velkommen til at sende os forslag til forløb. Vi vil derefter vurdere om de er relevante, b.la på baggrund af brugerenes ønsker.

Hjælp & Support

Hjælp & Support

GENERELT



UDVIKLING

ABONNEMENTS




TEKNISK HJÆLP



Blev dit spørgsmål ikke besvaret?

Hvis dit problem eller spørgsmål ikke er besvaret i vores artikler, eller hvis du ønsker personlig assistance med situationen, er du naturligvis velkommen til at kontakte os på:

support@elitestudent.dk